oj ..jag har varit ..

på alla ställen mankan tänka sig ,men inte vid en dator !

jag var i går ute med min far o min syster,man kan säga om man över driver lite att vi stängde ställena vi var på ! 
Japp  så vardet ,nästan !

mmm ... Jag har som sagt druckit en hel del denna kropp tydligen inte tål ! 
Fick reda på det efter jag hade druckit dessa goda härliga mumsiga sakerna i glas ..Min reaktion blev : Snurrig under fötterna ,såg suddigt ,sluddrade vid samtal med en annan person ,otroligt glad , kände  alla personer jag såg ,  .Å pricken över iet så hade jag svårt att sova (om det var på grund av det eller ) . Och idag seg ,trött kroppen känns som gummi .
Ja helt absolut hemskt !!

Så idag har jag bestämt mig för att prova några andra goda härliga mumsiga drucker o se om jag är allergisk mot dom ..

Bilder kommer !!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Meeeen, om man utsätter kroppen ofta för saker man verkar känslig för så går det över!! Har jag hört ;) Du kan ju dock undvika äpple, gran och björk så slipper vi det bekymret men det är annat med flytande saker ! Hoppas du haft en supernice helg stumpan! *kram*

2008-07-06 @ 09:20:04
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0