va hände med dagen ?

klev upp , gjorde mig iordning ,for in till stan för att se lite båtrejs med La Familja Landell, gick på stan , smög runt på tå , sedan hem , o nu hemma för mat time !
Men vart tog dagen vägen !?
Det var ju inte längesen jag klev upp o snart känns!!! det som om jag ska lägga mig igen ,..

Vet inte om jag ska rulla mig iväg till nåt dans golv ikväll o skaka baken av mig el om jag ska skaka mig i säng i tid o ligga o kolla på tvn !?
Va tycker ni ? mmmmm............................. japp vi får se ..

Kommentarer
Postat av: Mamma Monica

håller med dig vart tog den vägen hahaha skrev ju det i min blogg

; o



Gå ut och skaka baken , själv ska vi bara ta det lungt

2008-07-19 @ 17:50:07
Postat av: Malin

åsså blire var tredje vatten hoppas jag;p

2008-07-19 @ 20:13:27
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0