vilken dag !

den startade imorse med att Pappa som bor 95 mil söderut skulle åka hem med bussen .
När han gick så såg jag att han hade glömt mobilen Så jag hade som tur va en bil , satt mig i den å körde som en galning i kapp bussen .Snabbt snabbt !!!! Sorry Polisen ,det var visst inte meningen att tant Agda skulle gå där precis där jag just då skulle köra .... 
Ops !!!!!
han hann att få den å det var skönt ,fast jag kom försent till jobbet .
mitt på dan så ringde en kompis som var jätte ledsen .Så jag tog mig till henne o hade en eftermiddag m T . Hon grät när jag kom o skrattade när jag gick . Vet inte om det är för att hon är gravid som hon är extra känslig !!
 
BY the way ! Så ska jag få vara med om nåt stort ...Jag ska få vara med och andas mig igenom en förlossning !!!
 Hur stort som helst !!!!

Sedan tränade jag
,ni läste rätt tränade . mmmmm Körde mage o rygg !! O kondis tränade Jag  ..
Det kan jag säga behövs! För jag var i min jeans affär o skulle prova jeans ,mmmmm, så gick det med det !!!!
Tydligen så har Pilla ökat i midje omfång ..!!!! Hur ? När ?! Va ?  what ..vart var jag när detta hände !`?
om ni frågar mi så har det inte hänt . NOPP ... Frågar ni mina nya jeans så har dom rätt !!

Härliga upplevelser på´en å samma dag !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0