behöver jag räddas

Många anser att jag behöver räddas . För vad ? är då min fråga .. Varför är ni som undrar så oroliga ,anser ni att jag är helt okapabel till att klara mig på mitt personliga liv ! 
Är jag helt oföretagsam . tycker ni att jag som är vuxen o har gjort mina val i livet att dom är helt fel ! För vem är dom fel ! 

Varför vill du rädda mig ! jag vill inte bli räddad ,för jag har det bra ! 
Kan du inse det , snälla . 

 jag funkar o myser o trivs , jag lever ettl iv där mina nära vet att dom är älskad . jag hyser starka känslor för många å visar det :Är det fel ? 

Är det de .. isf .. så vet inte jag hur jag ska leva mitt liv .. Är det fel ? Varför ..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0