besök

idag får jag besök mm.. men vem det är blir en överaskning ,så jag kan tyvärr inte säga nåt föräns imorgon .

ja ja .. dagens göror kommer att bli inte så mycket faktiskt , men imorgon desto mera !

Jag är iaf helt utpumpad av gårdagens möte . Vi samtalade i nästan 2 h ! o återigen så tyckte min D att jag är en mamma som hon inte villl ha . Jag tjatar o kräver saker . ja .. om .. jag tänker till så gjorde nog min mamma likadant med mig . Å jag tålde nog inte henne heller !
så troligen så är det en pubertets grej , men det var lite skönt för jag fick lite backup av tjejerna på samtalet ,dom tyckte att  jag var den med mera krav som inte var fel o Pappan var helt kravlös o släppte på mera saker ,som kanske inte funkade riktigt för A.
 så mitt sätt var bra om jag bara rättade till lite ..

MMM.... så till snext time !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0