dagen efter

trött sliten ,sa jag trött,, jo det gjorde jag !!!!!

SEG extremt seg ,,..

iaf jag har vaknat tidigt kl 7 för att vara exakt !!!!  låg o drog mig länge ,, fikade , folk ringde sa at tdet var varmt skönt !!!!

tog mig en tur med Nisse ,han tom tyckteattdet var alldeles förvarmtalldeles för varmt !!! tror att på min solsida hade jag 30 grader ,, nice !!!!

sedan fick jag " snabb besök " i ca 5 min 54 sek !!!!! HA  HA HA,, precis m6 min efter det så kom bror upp hojtandes på min älskade D ,tyvärr så var hon hos sin pappa,,men vintog med henne till Hamnstugan för en sommas macka ,,

Å ndär fick Pilla ett litet utbrott !! Dom har höjt mackorna tio kr + att den har blivit mindre med mindre ingrediensre på ,..
Jag kan inte hålla tyst o inte nu heller !!
Så jag sa som det var att smörgåsarna hade blivit mindre ,,han tog kriiken på ett super bra sätt !!!

Kunden har nog allltid rätt ,, Nu ska jag se nästa gång om den har blivit bättre ,,
det var jag o mamma o bror o A o Syster dotter S so åkte ,,super kul ,fast otroligt dyrt !!! Men men tydligen så har Pillan spenderwar byssan påsig ,,

Nu blir det sängen för jag ska upp tidigt imorgon för nu är det jobb som gäller igen fast nu är det bara en 4 dagars vecka ,,
tjing tilkls vi ses ...

me wants moore ,.. of snabb fikat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0