dagen flög förbi !!

Startade med att fara till jobbet .... skönt med att låna mammas bil !
 Var där i nån timme ,gjorde inte många knop !
förutom att skriva en hel del brev ,skura en massa stolar ,se till att kidsen 3 st fick i sig mat ugh !! va jobbigt .

For hem hämtade A ,for till min fd svärmor i Häggdånger .Satt o fikade o surrade o gästade hos massor med folk . lämnadde A kvar ! det trodde inte jag !
 Undra vilket hjärta det sved i mest .Hennes eller mitt ! Tippar på mitt hjärta ....snyft !!

For in till city . För stan lever denna vecka , Gatufesten har börjat ! lyssnade lite på STÄNDUT BLAKK !


super härliga killar ...säger bara en sak !!! Efterfest ...mmmm...nice !!

Träffade C med hennes 2 kids myste en stund med dom .

Å nu hemma å här ser det inte riktigt klokt ut !!!
ALltså ,vem F-N är här när jag inte är hemma ! Nu kan jag inte bjuda hem nån ..ha ha haa ha ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0