dator J&%¤¤%% :(

Fy vad irri jag blir !

Min dator har kracshat 3 ggr på kort tid !
Å varje gång jag lämnar in denb så ber jag på mina bara knän att allt ska få vara densamma när jag återfår den ..
mm... att alla mina bilder ska vara kvar !
Att daorns utseende ska vara densamma ..
 att musiken är kvar .
att mina dokument är hela ..
Att  office paketet som jag håller på att jävlas med varje gång jag installerar den är intakt !!!

Tror ni på detta !?
Inte jag längre , fick datorn idag o allat är raderat .Den är numera fabriksny som det heter så fint !!!!

FY F-N !!!!!    va jävligt det känns !!!
Så nu vet jag vart jag kommer at hålla till den närmsta tiden ! Här är jag ..... om det är nån som vill mig nåt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0