handla kläder utan kort ...

jag gick på Birsta efter jobbet , skulle handla ,stod i en kö med en massa varor ,tog upp plånboken ,fans inge kort o inga pengar,,what !!!
så jag hade som sagt gått till birsta från jobbet o hade då inte heller inge bil !! Alltså inge pengar inge hemgång !
jag satt mig o ringde en massa kompisar med tanke på att de kunde komma å hämta mig , men inte visste jagatt det var vinpavar kvällen !! Den hade jag glömt !!

så efter ett par svngar runt ine på Birsta så hittade jag min frälsare barmhärtige !!! Fick ihop busspengar + att jag kom hem itid för mat hemma hos OLa o Maria med en massa vi n till . nu har dom left the building å tar nu lite gin o tonic hos nåra av deras kompisar medans jag sitter och lånar deras dator ,,

såå nu minavänner ska Pilla gå hem o
Tack ALLA ni som har hört av er på nå vis o funderat på hur jag kom hem o brydde er över huvudtaget !!!!

Kram i andra behöver inte bry er längre .. TACK !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0