Har man inte kläder så ..gå till Tina !

mmmm.. startade min eftermiddag hos Gunilla på city , tror verkligen inte vi hade språkat sen stn brann! Vi surra o surra tills jag gick . Den kvinnan kan prata om allt o lite därtill !

Sedan bar det av till Åsa . Hon var såååå snäll att jag fick äta av Nickes matlåder som han skulle ha imorgon ,
(ops det blev 1 mindre nu ,hoppas att hon betalar min nota Nicke !)

Tina kom ,hon skulle se hur sannas Woksi påse såg ut . hon ville visst ha en själv till sin lillbäs som kommer nångån,efter Augusti ! Hon är en tjej som kan sy . Minsta lilla detalj nu som ska sys så säger jag o de mina "Tina kan ,Tina syr ! "

Sedan bar det av för en fika på ett kvällsöppet fik i stan med volley brudar.. trevligt m lite strunt prat ..

JO !!!  Jag ska spela företagsvolley den 9 juli för teatern , å då ska alla som är på plan utklädd !!!
gissa vad Tina plockade fram till mig ?!

En clown dräkt !!! med tyll kjol till + att jag ska ha alla mina skadeskydd på :....
 man kanhoppas att det inte är för varmt denna dag + att inga som jag känner har tagit semester o kommer att kolla på !?
Iofs så kommer jag att vara oigenkännande så....... oki kom å se om ni törs ?`!

Eller törs jag !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0