jäv¤#r

Ibland tycker jag livet är lite skrattretande !

Jag började att träffa en mysig lång kille , Han hade humor ,vi skrattade mycket . Han brydde sig i mig o vad jag tyckte o tänkte .Vi sågs kanske inte så mycket , han hade precis avslutat ett förhållande .. mmmm.. så som ni tänker nu tänkte jag med  då !
Inte en nyseparerad kille !! NOPP !!!
Inte skule jag falla , nej vi skulle bara ses o ha det bra ihop . japp ..

mötena tillsammmans blev mindre o mindre o tids mässigt kortare o kortare !
Jag började då att dra mig tillbaka , jag sa det till han o han som en klok kille som han är sa att jo han förstod o det var ok . Men jag gjorde det misstaget att börja att sakna honom alldeles för mycket , ops Pilla hade fallit lite !
Men men ... vi sågs en gång till o det var trevligt , nu är det inge mer o jag tycker det är okey ,vi är vänner absolut . men vi hade en chans o tyvärr så tog vi inte den ! 
Vi kommer att fortsätta att finna ,men när kommer min Prins .Var han det ? 
Troligen en av dom ,men jag tror på att det finns många för en ... 

Tjing !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0