kattf#" :(

Nu så skriker min katt  ,ja eller rättare sagt mjauar rätt högt !

Han  har fått för sig att han är en ute katt , sitter vid dörren o ska ut ,men tyvärr lille man .fortfarande inne o bara så du vet, du är en katt inte en hund !
Han gillar att springa mmmm.....helst race ...helst mitt på natten !
Inatt vaknade jag av att racet gick från ena sovrummet till vardagsrummet ,upp på alla möbler där .vissa stunder sprang han lodrätt upp andra studsade han upp för saker .
han avslutade med ett race under min säng .helst även på min säng! när som sagt jag låg å sov , eller ja ,försökte !

MMMMmmmm......tala om att bli lite lite lite småsur på han ...grrrrrrr!!!!!

Sedan efter att äntligen ha somnat om , då som det kändes, efter bara en minut så startade grannen ett bad !!!! kollade kl 05.35 !!!!! Är det verkligen lagligt ?


ja så man är lagomt mör till att starta en dag i stressens tecken .........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0