kvällen

nu har vi firat o ätit o drukigt !

Vi startade i Metropolen Fagervik , även kallad FAGGA !!!

sedan bar det av till Holmö brygga , lugnt o trevlig men fasligt små mackor .Man kan tycka att för 70 spänn ska man få en annorlunda macka ist för en toast med avskuren kant o lite hav´s röra på ! med en liten tomatskiva o lite röd lök på sidan .
mm....  ja ja ...

sedan bar det av till stan ,men först blev det ett "lätt " bråk mellan mig o mitt X !! mm.. så kan det gå!
 I stan blev det nagelfixning ..Precis där jag sitter o fixar mina naglar bor en tjej som mitt andra x håller på att dejta . Nyfiken som jag är så har jga frågat honom om de är tillsammans .
Mitt svar jag får varje gång är : Nej men jag ska inte ha nån tjej ! Jag är singel ! Å innan han hinner att byta andetag så fortsätter han med : " När ska vi busa ( SEX) ??å med glimten i ögat .
Med glimten i ögat så svarar jag : " NÄ , men du har ju tjej! Busa med henne !"
 mm.. troligen så förstår haninte svenska den karln ,fast han är bra ljushårig ! (blond o blåögd tom ) . Jag får hela tiden mess ,tills förra helgen ,för då vart jag riktigt förbannad på han ! Bad han då dra ända in ditt pepparn växer !! Usch o fy för sådana män !!

men efter den upplevelsen så for vi till syster för att intaga vin plus massor med go mat !!
Å överaskningen var att : min pappa kom igår utan att min syster o hennes familjinte visste om det !
Tala om döförvånad när han spattserade in på gårdsplan på avslutningen . det blev lyckligt må jag säga !!

    ...trevligt  fast småmackor o dyrt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0