lugn ...

Idag så blir det en lugn dag .. Bara ta det lugnt ,koppla av ,andas ......mmmm...

Jo det ska jag göra efter jag har jobbat .På jobbet var det uppstrukturering inför måndagens utflykt till gravkullarna . skriva upp vad vi ska ha med oss .lägga ned barnens blöjor ,mat ,bestick o allt de behöver för att ha en bra dag utomhus . Sedan ska vi packa det vi ska ha med oss.
japp o nu när jag har kommit hem så blir det att göra sig vacker ,för nu ska vi på avslutning o sedan fika o efter det så ska jag göra mina naglar fina igen ... sedan så skajag till syster igen !
japp det blir en lugn dag i solen ,fast det r lite kallt !

Men men ,, vi ses ! Ha en bra fredag !
min syster dotter kommer att bli glad idag ...suprice !!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

å Jag hoppas att lillmonstret är bättre på måndag...idag har han hög feber (kanske är sprutan?) och en jäkla hosta. han kräktes alldeles nyss och det var bara en massa slem =( Har varit på apoteket och köpt alvedonsuppar och slemlösande så nu sover han som en prins iallafall...han är så ledsen och hängig. Det gör ont i mammahjärtat när man ser dom så ynkliga...

2008-06-13 @ 11:34:00
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0