mitt barn är du jobbig !?

"det är jobbigt med tonåringar som inte vet på vilket ben de ska stå på .
Ska jag vara vuxen eller ett barn ?,... eller när de egentligen älskar en men ur munnen kommer du din j #¤la kärring eller nåt liknande ....
jag är i den sitsen när barnet mår så pass dåligt at t de varken vet ut eller in !

 Men det jag har kommit på är att jag har gjort mitt bästa som jag har tyckt för stunden varit bra.

jág är en  bra föräldrar fast jag fick dem tidigt /sent i livet . jag vet att jag älskar min unge mer än något annat på jorden ,fast jag kan stå och tänka saker som egentligen ingen vill veta . 
men barnet älskar mig och hur än barnet beter sig så kommer jag alltid att älska henne och hon måste få veta det ,massor med gånger om dagens alla timmar .. "



Det här skrev jag som en kommentar till http://storastorasyster.blogg.se/  ,när jag läste en av hennes texter ...

Så här är det för mig ..hur är det för er ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0