MMMVART ÄR JAG ?

igår så var vi påstan för attse på nationalfirandet ,, mycket trevligt !!!
jag o min Äldsta dotter S ,, sedan blev det mat hos C ,men det vet ni ju 

jag for swedan ned till stan för att byta buss ,men när vi äntiligen kom dit så gick den sista busssen hem ..
jag gick då til Bishop ,för att sedan gå till min krog Oscar ! mm där dansade jag hela kvällen o mojsade till det !!
Ha ha härligt liv jag lever nu ,, idag så for vi på tranis härligt sommar väder n..tina o jag slog lite åp nån beach boll å försökte med vår visdom att lära de nya lite teknik ,,

jag hade det mysigt från det jag la mg til det jag vaknade;) oki
u sitter jag hema hos Linda p hennes balkong å kllar på crushingen ,,
massor m kramar P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0