ny frilla !??

Jag var igår å klippte mig ,men inte till en ny frilla utan till den som under detta långa hår ,, så nu idag har jag mörkare o kortare lugg o plattat hår .. nice var det nån som sa på jobbet när jag kom..
Fick även höra att jag såg ut minst som 34 år ,,,;)   

Gårdagen var härlig , det blev en gass påstan med Tina o Zellatin ,träffade S o surrade lite ,sedan började jag mitt nya mat liv !!! mmmm nu får vise vad som händer o sker ..
Efter det så som sagt klippte jag mig hos min vän Angelica ,,härligt att få sitta i frisör stolen o låta en annna besluta hur en ska se ut !! i nästan 2 h satt jag o bara njöt !!!!

Efter det så åkte jag hem ,, Där möts jag av att disken var diskad !!!!! Tack miin mysiga mamma för det !!
Å för skjutsen imorse till jobbet ,, ikväll blir det birsta o kööpa en liten present till en 30 åring som jag ska fira i morgon på Norra !
På lördag ska jag o min underbare vän Mats åka motorbike !!! Längtar ,han kö o jag myser , kanske vi stannar till o badar näck nånstans ( INTE ) men vi ska iaf käka !!
  ses friends !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0