Semester !!!!

nu skriker min kropp efter semester !
kan ni fatta att år efter år så sliter manjärnet .Man är hur trött som helst ,hjärnan har slutat att fungera för längesen . man kan inte fatta längre hur man fick på sig kläderna på morgonen o hur man kom på jobbet ,så trött är jag nu !

3v kvar tills denna härliga gudomliga sköna semestern .!!
Fast om jag ser bakåt i tiden så har inte mina semestrar varit nån hit precis . kom i håg den sommaren vi skulle få en ny fasad .dom lovade oss att balkongerna skulle stängas i maj o början påjuni ,det blev det oxå ,även hela juli o aug med !
+ att arbetarna borrade i betongen kl 7 på morgonen ,varje morgon !!

Sedan så höll jag på en annangång med att planera syrrans bröllop iofs roligt ,men det tog mig tre v utav 4 att hålla på med det !
Så nu i år så hoppas jag . en härlig o lugn semester !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0