sicket väder

när det är studentfirande !
Synd om tjejorna o killarna som ska stå på trappan o sjunga "sjöng om studentens lyckliga dar ".
Och alla dom som ska stå där i paraplyn o kolla på deras barn när de kliver ut .
KOmmer dom verkligen att se nåt ?
Så Alla ni sudenter HA EN SUPER  BRA DAG iaf !!!!
Å härligt sommarlov o välkommen til Vuxen världen !

Ifjol vid den här tiden så gick min äldsta ut , men vi hade ialla fall tur med vädret !
Solen sken o det var minsta 25 grader.. å min dotter som jag tror var den enda i svart klänning va helt otroligt glad o lycklig .
Hon gick ut med ett av de högsta betygen ,det året på NTI skolan !
Och jag , var sååååååå lycklig o även glad o super stolt !!!

Så ni som ska fira o bli firad , njut av dagen . den kommer inte så ofta i ditt liv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0