trött på denna knepiga värld !!

Läste i morgon tidningen om en ung ung tjej som blev våldtagen .
Ryktena säger att det var en släkting ,en ung släkting som gjorde henne illa.
Hon var ung han lite lite äldre . hennes liv är trasigt .
så är nog hans med . . . . .
Men just nu så tycker jag hans liv får vara det, men inte hennes !
Hon ska kunna leva det liv man lever när man är så ung .
KOmmer hon att kunna göra det ?
Finns det mod i denna unga tjejs kropp att kunna vara modig nu .

Ryktena säger att hon har svårt att sova utan sina föräldrar vid sin sida .
Hade vi räknat med något annat ?
Hur kan hon sova tryggt utan sina närmaste runt omkring henne !
Hur sover han ? Hoppas på en kall brits .ryktena säger det . .....
om jag var förälder så skulle jag ha gjort mig olycklig ,hoppas han hade hunnit undan innan bara . . . .
Jag som förälder skulle ha kännt mig oumbärlig o inte accepterat detta utan kämpat o letat efter varje bevis i höstacken ....

Rycktet säger att så är fallet !

Tänker på dig och din familj !

Min vän !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0