Utkast: 15 år ...

15 år sen - 1993

21 år.....Min äldsta dotter var 5år,levde ihop med pappan. Mitt liv gick ut på att spela volleyboll ,tror att jag pluggade då . 
10 år sen - 1998

26 år.....Min yngsta blev 4 år ,min äldsta 10 år .levde inte med barnens far .gick på högskolan ,drömde om att bli lärare .
Spelade lite volley var samt tränare .en kul tid fast det kunde vara mörka stunder .

5 år sen - 2003

31år ....Tycker inte det är så roligt att ha klivit över strecket .jobbar på förskola flyttar en snabbis ned till Tierp för att försöka med min dåvarande ..

3 år sen - 2005

33år....Spelar fort farande volley blir ännu bättre fast åldern inteska  fixa det .ute på mycket galej .Äldsta går på gymnasiet .Livet snurrar som vanligt kring volleyn (usch va tråkigt )

1 år sen - 2007

35år ..skit år detta året stryker vi ur allmenackan , börjar med en tråkig "göra slutaffär", sedan pajar mitt knä i olika delar ,sedan en vecka efter det så får jag sparken (troligen )från mitt jobb ! är sjukskriven från den 8 feb till den 15 maj ..tunga månader ..får iofs tebax jobbet men känns tungt .A får dettufft i skolan alltså ett skit år .. men träffar många härliga vänner detta år samt att min lillängel /bästis Sanna föds. energin fås o ges .

3 månader sen - mars

36 år ...jobbet var mestadels jobbigt ..en ytterligare jobbig del i mitt liv


I går - 28 juni

låg hela dan för  utgången på fredagen var hemsk
I dag - 29 juni

Varit på Birsta ,Haft picknick på Spikarna sett på fotbolls finalen i EM

I morgon - 30 juni
Jobba till mitt på dan ,sedan åka med A till ett semester ställe sedan en sväng till stan om jaghinner ..
Om ett år - 2009

hmm jo vad har hänt då ? förmodligen inget men hoppas att min nästa har kommit in i mitt liv o att kidsen mår bra o jag är rik !!!

utmanar :Åsa http://jyees89.blogg.se/ o helene

Kommentarer
Postat av: Robert Nehmé

Jag kärde på magkänslan trots att jag inte kan ett shit om fotboll.

2008-06-29 @ 23:32:32
URL: http://mrmrs.blogg.se/
Postat av: © M a m m a . J e s s i c a

hehe okej :D jag får göra utmaningen då :)

2008-06-30 @ 08:18:29
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0