Asså vissa dar!!!

Går bara till världshistorien..

Shit va jag är irri på min äldsta dotter !! Hon retar mig till vansinne .
Vi ha blivit bjuden på mat hos syster .Hon blev tillfrågad om hon ville med ,att ha i åtanke nu så är hon pälsallergiker, å min syster har 2 katter o 1 hund ! Sandra sa ja hon ville med .

Bra ! Fine !!!

Nu när vi står här så är hon gnällig , irri på rösten . Hon har ett tonfall som gör mig förbannad !! Nu helt appropå¨så var hon tvungen till att följa med !!! Va jag blir less !! Hon gör så att Amanda blir lite sur på henne med  om inte så kan jag bli det åt henne !!
 
Barn är UNDERBARA !!!!  :(

Kommentarer
Postat av: Helene Nilsson

Hej tjejen! Jag lär väl hamna i din situation om ungefär 15 år. Två tonårsdöttrar som förmodligen kommer ta död på mig... De kan redan idag göra det ibland. Vi tänkte ha lite tjejfest här hemma hos mig imorgon och sen blir det utgång... har du lust att slippa tonårsdöttrarna så är det bara att hänga på. Hör av dig i så fall. Kram på dig!

2008-03-07 @ 20:42:20
URL: http://www.taflin.net
Postat av: Anonym

DU ÄLSKAR MIG ÄNDÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-03-10 @ 18:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0