du det blev en söndag som inte jag hade planerat ..

Började dagen med att vakna kl 8 ,,, VA !!!  ja det var bara att kliva upp . Har en liten kille som vill ha mycket uppmärksamhet vid den tiden på morgonen. Det är bara att kliva upp närNisse står å jamar bredvid sängen,,,,

Kaffe ,macka blogga , faceboka.. sen jobba med FRivården i 2 h . (kolla så att bojan sitter och att dom har bara druckigt det dom INTE blir rund under fötterna av ).
Sedan hem för återigen   blogga," faca" kaffe , lite fil o jobba med utbildningen som jag går ,,  

ja ja .. men min tid kommer kl 15 när min serie går "brothers o sister "" mmmmm  .. nice   
men icke när kl var tre ,, inte var det den serien då ,, va !! när ändrades det !!!?? hur o varför ?? asch !!
min söndag s tv  är helt borta ,,, vad ska flickan hitta på då ??


mm men men ..
jag fick mycket trevligt sällskap på em , vi har surrat om allt o lite till. känns som om vi har kännt varandra i flera år .. nice !!!!!
Bra att göra andra saker en att ha inrutade söndagar som jag har haft ett tag ..
för den delen så ska jag få gå på basket på tisdag !!!


DEt var super längesen jag gjorde

Kommentarer
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för 700 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Om du använder länken ovan får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!

2008-03-16 @ 21:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0