en eftermiddag på City

Idag efter jobbet så for jag in till staden för att jag skulle gå å träna!!!!   MMmmm Pilla skulle träna. Jag hade packat väskan på morgonkvisten å plockat i lite frukt att ha i magen efter träningen ..
Frukten tog jag redan på bussen in till stan och träningskläderna blev aldrig upp packad!!!!   FAN !!!
Igen o igen gör jag om samma misstag . att packa å inte få ut något av det .. Jag måste lura med mig någon så vi kan träna 2 , det måste gå bättre .
Iaf så blev eftermiddagen bra ändå . jag kikade lite runt o träffade min STORA dotter ,

 Träffade även Tina O Zellatin ,( i påsen låg det lite b.....a....b...y....kläder ) kul !!!!!!

Sandra å jag gick å fikade på VÄrldens bästa fik!!! CITY CAFE!!!!  
  Alla måste få bli medveten om vilken service där är ..Gunilla med kollegor gör mackorna när du beställer dom och de är väldigt glada o pratsam när du kommer .. Det måste man vara om man värnar om sina kunder .
Nu har City blivit ännu bättre med sin nya ombyggnation . 

Så alla !!!! Besök detta Kultfik sombörjar att modernisera sig inästan allt förutom i sina priser!!
En kaffe där 18 :- mot 25 :- på de flesta ställen !!!


Ni är bäst !!!!! inne o ute        

Kommentarer
Postat av: elin

hihi, sött inläg pillan :D och kul att ja hittat din blogg. vi ses herredu, sköt om dig!

2008-04-16 @ 20:15:23
URL: http://eelinhoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0