en fredags kväll med sällskap..

-"Ska vi göra nåt till helgen" sa syrran förra helgen .
-" ja, det kan vi väll,sa jag!
Vi kan sitta hos mig !!!


oki sagt å gjort , det gjorde vi !!!!
Det blev inte bara vi , utan det blev bror , sandra , daniel ,sara o Amanda o syrran o jag o Åsa o lill sanna ....

MIDDAG M EFTERRÄTT !!!!       (som jag fick göra )
( 1a gästen kom innan jag hade kommit hem )  ( satt å väntade i lgh )

mmmmm mysigt med sällskap på kvällen . Men tänk om dom kunde stanna för städning med ..nopp !!..Dagen efter med en liten sväng av svettningar o huvudet som kör sitt lilla rejs , så får jag ta hand om all disk o bort plockning av flaskor etc ..
HÄRLIGT MED SÄLLSKAP !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0