Längesen!!!

Det var så jag kände igår när jag entrade B-Hallen för att se en volley match från läktaren .
Jag insåg att senast jag var här så var det i början av december !!! SHIT !!! oj ja men så är det , vad kan man göra när orken tryter .

Jag trodde att jag skulle bara kunna komma in ostört å sätta mig på en fridfull plats o få njuta av bra spel ..
 Men icke ! Direkt när jag kom in så mötte jag ett X !! Som numera flanerar som domare fast han är mycket bättre som tränare , ja du vet de vanliga frågorna bla bla bla ...
Japp .. sen kom Tina fram o sen alla . När jag väl satt mig så kom Anders tränaren fram och direkt så sa han at han ville att jag skulle sitta med honom på bänken o assistera honom .. mmmmmm...Jag gjorde det , har lite svårt att säga nej .. fast min STRÅLANDE ;)  insatts så loosade tjejerna , dom tror lixom inte på sig själva längre tråkigt !!! Dom är bättre än så .. dom är strålande Ledarna på pla måste komma igång å tro på sig själva å sitt lag ..Visst kan man tycka ett å annat om vissa tjejer med attityd , men är dom inte på G så .. Men alla behövs på sitt sätt . HOppas ni vinner idag , jag blir hemma för gårdagen hade för mycket nyheter i min vardag så idag blir det lugnt o stilla i lgh !
Vill även säga att  jag var på Helax innan matchen o tränade ... Idag kan jag knappt sätta mig ... MIna lår oj oj oj tufft att vara otränad .. men ska dit imorgon så ..+ att jag å Åsa ska umgås på en lång prommis efteråt !!!!
Imorgon är en annan dag ..

Kommentarer
Postat av: Linda

Som den volleybollprofil du är måste du ju inse att det inte går att gå in obemärkt i en idrottshall ;-)
Hur är det annars då? Blev lite förvånad när jag insåg vad stora dina barn blivit, åren rusar iväg tydligen :-)
Kram Linda T

2008-03-02 @ 19:44:21
URL: http://killmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0