Nisse

Idag har jag gjort Nisse spermiefri.Han kan från och med nu aldrig gå å sprida sin säd .. det kommer aldrig att bli nå Nisse pojkar . Men å andra sidan så får vi en behagligare kisse o mindre lukt från kattlådan . Alltså en "winn winn situation",,
Men det sved i katthjärtat mitt när jag lämnade ifrån mig honom i morse ..
Han tittade på mig å såg undrande ut ,Han tänkte säkert vad är det matte håller på med .. Han fick även vaccination och blev ID-märkt ,,,..

MEN det är inte gratis att ha katt.
ALLT SOM ALLT gick det idag på 860:- shit va snygga stövlar jag hade kunnat köpa. + alla matburkar han äter upp alltså matpengar som jag har förut haft till utegång !!!!

AH nu förstår jag varför jag inte går ut på krogen längre ...mmmm
Jag har inga pengar till drinkar o jag har inga snygga stövlar att visa upp !!!! :(


Synd Amanda , vi måste lämna tillbaka Nisse ..!! Kan han verkligen vara värd allt det där jag har fått missat nu på sistone ???.....Jag vet inte kolla o se om ni tycker det .
    .....ELLER........
mmmm... svårt ;)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej! =) Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll =)

2008-03-03 @ 18:10:21
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: Helene Nilsson

Hur snygg som helst... Vill också ha... stövlarna alltså. Måste jag välja får det nog bli stövlarna - dom ger mig inte snorig näsa och tvingar mig att nysa hela tiden!

2008-03-03 @ 21:39:12
URL: http://www.taflin.net
Postat av: Åsa

Ja, jag får nog säga stövlarna jag med! Dom går dit jag vill, kommer när jag vill och lämnar ingen kissdoft alls efter sig. Och när man väl äger dem kostar de ingenting!!!

2008-03-04 @ 10:38:08
URL: http://asanil.blogg.se
Postat av: pilla

mmm ja kanske så ryker katten mmm måste ta upp det med den högste;)

2008-03-04 @ 17:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0