nu ska vi se

vad det är som har hänt idag !!!

Startade med att inte vilja kliva upp ur min sköna härliga säng ,tyvärr då ingen bredvid mig . jo , det var det ju .iofs väldigt hårig men det kan jag nog fixa och extremt närgången och väldigt mjauig !!!
ja förutom Nisse ,nada ! men det kanske ändrar sig i framtiden !

Sedan  det som har numera blivit min vardag , boja ! ja vad gör man inte för att få bröfödan att gå ihop !! hi hi ..
 ni som vet vem jag bojar med så kan jag hälsa han är rätt tyst o pratar inte så fort ,man kan säga att man hänger med ...o vi har inte slagits en enda gång!  förutom den gången som glasögonen höll på att knäckas o den gången då jag körde hans bil i en grop. skämt å sido .
 Efter den HÄRLIGA STARTEN PÅ 2H  så stannade jag hos Carina o Peter o Alvin O lill Joel på lite fika samt lunch o en hel del skvaller ,nja en tsk iaf .  trevligt satt ute en stund solen värmde o kaffet var gott !
Fick skjuts hem , NICE !
sedan jag o katten på varsin ände av soffan ,han slöare än jag faktiskt ! Lite jobb o strax ännu mera jobb !
Ganska bra dag o trevlig men vill ha ännu mera överaskningar ...glad Påsk!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0