söstra mi !!!!

Igår var jag med lill familjen bjuden till syster på middag !!!
Gott me lagad mat som står på bordet ,,, hade gärna tagit ett /// flera glas vin med henne om det inte vore för mina döttrar som skulle gå på bio tillsammans kl 9 ,för att sedan sova över hos stora dotterns lya !!
hoppas ni hade det trevligt !!!

min far hade tagit sitt pick o pack för att spendera fredagen med oss i S-vall , nice !! han bor ju i blekinge ,,;)

min syster bor med sin fam i Fagervik , har köpt ett hus som dom har renoverat .. shit va super nice deras kök är !!! Där har ni fått till det , LÄCKERT!!!!!..
SÖstra mi har fått det bra , fast igår s var hon sugen på att gå ut å träffa folk , ovanligt men kul ! Så vi planerade att vi skulle troligen ut å se folk nästa helg !!! OJ OJ OJ !!!! kanske vi tar med oss bror så vi kan få asgarva hela kvällen .. för när syskonen Landell går ut då måste ni se upp !!!!! 
Here we comes    

Kommentarer
Postat av: Lina-Designar din blogg för ett superpris!

Jag har tävling i min blogg, där man kan vinna en färgglad header! Var med vet jag, :)

2008-03-08 @ 11:16:00
URL: http://higher.blogg.se
Postat av: Anonym

Å varför har du inte sagt att du har en bror????.....eller är det jag som inte har lyssnat som vanligt?? KUL med både en bror och syster jag har ju bara bröder och har ju många gånger önskat en syster.. kram på ´re gumman

2008-03-12 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0