Tack Åsa o Helene

Vilken dag  det var igår !!
Hände lite saker på jobbet först ,gick hem . la mig på soffan o somnade ! Åsa ringde för våran veckoprommis skulle vara, så vi gick 1 h på ön.
Vi strosade o surrade som bara vi kan göra , gick förbi ett kallhyge. """ mmmm va gott det luktade " sa vi.
20 min efter så började det att klia på kroppen och jag kände att tungan inte hängde riktigt med.vi var en 10 min från hemmet . skyndade mig in för då i det läget kunde jag  knappt prata . 
Åsa ringde 112 o vi in på akuten snabbt som bara den .
Väl inne kom chocken:tårarna rann en sväng ,kroppen skakade,o ett tryck över bröstet kom! 
Men vilka underbara mskn som jobbar där ! dom tog väl hand om 36 -åring i chock o med en rejäl allergi chock ..Hjältar !! (för mig )
jag tror på kalhygget som orsakade allergi reaktionen o Åsa tror på .....;) 
Åsa satt med mig nästan hela tiden ,när hon var tvungen att åka så var Helene kvar ..Tack mina vänner massor med kramar .. 
Så idag är jag hemma för rehabilitering!!! så kaffe finnes, men inge tilltugg !!!!! 
KRAMIS ALLA !!
    

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att höra/läsa att det gick bra för dig. Hoppas du känner dig mycket bättre.
Glad Påsk till dig och familjen

Kram

2008-03-20 @ 18:30:05
URL: http://killmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0