vänta nu

jag var visst ut igår !!!

joppp ni hörde rätt . Jag blev Party Pillan !!!! det var vin o cider o öl o så toppade jag det med en / flera drinkar !!!
Ja man har lärt sig med åren ,att man ska blanda  eller !!! nja det var visst tvärtom känner jag idag, att man inte ska blanda!!
Shit lita pannknack,Bubblan. Jag verkligen hatar när jag har ont i huvut danefter o jag vet attdet är JAG som har förorsakat den..
men men ..åter.. kvällen löpte på bra .  åt hemma med mina volley tjejer ,Mia hade kommit lång väga .ända ifrån skåne !! Trevligt ,Tina O Zellatin satt där å var peppakaks bruna. O lilElin var på party humör!!!
gick på Oscar : träffade nåt X sa hej ,

träffade min dotter o vips så skulle mamma bjuda henne på en drink! Snäll som man är så gör man ju det !!
sen var jag världens snällaste o coolaste mamma!
för alla hennes 300 kompisar kom fram å ville se  sandras mamma .   så det blev det några kort o nånsom sa att Jag var hennes idol,, ja ja slå det ni !!
 

Det är ju iofs inte många mor o döttrar somgår ut på krogen ihop,men det är en upplevelse..å kul är det !!
"Puss på dig döttra mi"....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0