What !!!

Jag har haft en tragisk dag ,samtidigt så har jag haft en upplevelse !!!

Jag har varit på studidag på en förskola som jag ALDRIG vill jobba på efter idag !! Det var hemskt!

Dom har länge pratat om Genus tänk och det har varit deras sätt att profilera sig och dom har haft föredrag ,som i sin tur låtit vetigt ... men att ta ned det i verksamheten ...

ojoj oj oj ..

för det 1 a : när vi kom så sa dom att vi skulle fika ! nja vi vill ju gärna gå ut på golvet o titta o se hur det fungerar ..svaret : Vi skulle inte kunna se det på golvet . WHAT !!!!! varför jobbar du då med det ???  

2:a det lokaler som var oplanerad o frustrerande för ett barn att vara i . stökigt och leksakerna högt upp på hyllorna .

3dje : antingen gråa o tråkiga lokaler  eller färgstarka så du fick migrän .

Ju mer vi vandrade i lokalerna så insåg vi / jag att jag jobbar på VÄRLDENS bästa förskola : RÖMSTA FSK !!!!

kom å se hur vi jobbar . hur vi är mot barnen o hur glada vi är för att vi får jobba med det vi tycker om !! Visst finns det dagar då man kräks, men då kommer man hit å så glömmer man hur man kände innan ..
jag kommer att byta inriktning om jag blir av med jobbet på Römsta !!

Tack mina arbetskollegor för att ni är så bra pedagoger !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0