äntligen

Hemma !!!

Skönt att vara hemma , nu sitter jag o min 20 åring och min 14 åring o surrar , skönt att S kan komma en stund till sin mamma . Nog för att det är maten som hägrar men endå!!!

bra för sin syster att hon kommer ,för då blir A väldigt uppåt !
S frågar A vad hon ska göra å vad hon vill göra , dom kollar på nya skor på nättet bl a , för det är bara ett visst märke som gäller för damerna . Vans el om ev Converse,
Ja billig är dom i drift !!


Men A gillar att få den uppmärksamheten av sin syster o närvaron .  Idag gick S å hjälpte till att köpa en vår jacka till syrran . A var visserligen inte med för det klarade hon inte att gå i affärer . Det har tydligen gått så långt att den lilla har vad jag tror "torgskräck"
Hemskt !!
A gillade jackan !! tur !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0