dotters uttryck

jag sitter i sovrummet hon i vardagsrummet ..

Vi har ätit kebab pizza samt kebabrulle ....

men inget blev uppätit   

Å tallrikarna har inte kommit på sin rätta plats med resterna på !!!

Då kommer det ifrån vardagsrummet !!!!!

D: uähhh !!!  blä usch ,,, urkk!!!!!!!!

M: vad är det ??

D: Om jag hade varit sexuellt aktiv just nu ,så hade jag trott att jag hade varit gravid !!!!!

M: VA VA !!!!

D: Ja ( lugnt ) kebab pi/Ru luktade så j-la dåligt så jag höll på att spy !!
Man kan tro att jag var det just nu .!!!

Mamman : MMMMMmmmm  (oroligt Fast i vetskapen att så är icke fallet ) Hur vet du att man kan må dåligt när man är gravid annars då ??

 Den frågan fick jag inget svar på !!!!   OJ OJ OJ vad di veat di smaå undijordi..........

Kommentarer
Postat av: Helene Nilsson

Fattar absolut ingenting av ditt inlägg? Är det jag som är trög?

2008-05-21 @ 20:30:56
URL: http://www.taflin.net
Postat av: Mr Landell

Varför skriver du aldrig om mig för?! Då skulle hur många som helst läsa denna blogg:) Hoppas du mår bra..

2008-05-22 @ 01:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0