em

Nu ska vi se :

Åsa kom å hämtade mig på jobbet kl 4 ,lämnade 2 värdefulla saker till mig,.
1A : sanna : hon ska vara med mig ikväll, mm Pappan o Mamman ska roa sig   just det !!
2dra :sin BMW kostar väl ett par tusen lappar , jag ville låna forden men som Nicke sa : Mitt barn ska åka säkert !!
Så då får du ta BMW n men jag vill inte köra den !!!!
Men så blev det ..Nu är bägge sakerna / tingen / devärdefullaste dehar i säkerhet !!
Bilen står på parkeringen o Sanna sover....ja just !!

Efter sanna kom till mig i bilenså åkte vi till C för middag med de tre Alvin o Joel , Pappan jobbade ..
God mat ! Wokade kyckling ,,mumma .....
jo å sen kom syster lagom  till kaffet ... 
Vi sitter o planerar en fest ..hur vilka o vad det ska vara ,, det kan bli trevligt ! 
Fast nästa gång så planerar vi utan barn ..
ting !!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0