fest bilder

      Robert som en Kalender pojke april kanske !!???

 Jenny o Erik som har precis avslutat diskussionen om gummi,halvribba o dyl .


Vi spelade även kort med ickerumsrenaatrealjer på ,,,kan icke lägga ut men för en tjej var det trevligt ..


  Här har pojkarna ett överlägg om hur banan för sparkcykel tävlingen skulle se ut ,,vill obara säga att förfesten var i en STOR affär !! Så banan blev lång , en enda regel fanns :det var att det man körde ned fick man ta med sig hem efter man hade betalt det !!!! ;)

 Alla som startade jag o Kalle mmm sedan fick jag stor besök av   precis Sandra .."hej" Mammsegull " säger hon alltid til mig ...

ja det var min lördags kväll för engångs skull en super lyckad KVÄLL !!!!


Kommentarer
Postat av: sandra

Men det där blev ju en bra bild på oss :)

2008-05-12 @ 19:05:28
Postat av: pillan svarar

det tycker jag med ,,vi är SÅÅÅ fina ,, kramiz

2008-05-12 @ 20:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0