godmorgon alla

ni kanske undrar hur jag har sovit !!

Ni kanske undrar om jag mår bra !!

Ni kanske undrar vad denna kvinna ska göra idag !!

Ni kanske undrar om huvudvärken finns kvar ..

Ni kanske undrar vem MR Landell är !!

På alla er frågor så måste jag svara ::::::


JAG VET INTE ,,,,JAG ÅTERKOMMER MED SVARET ,,

Mr Landell kanske är en släkting WHO KNOWS   ?????

DAgen till ära så är jag o A hemma ,bägge med extrem magvärk ,kan kanske bero på maten vi åt eller allt som vi vad med om igår .. :(


Men för det så blir dagen rätt lugn o bra ,, för er o mig ..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra dag :)

2008-05-22 @ 08:17:51
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0