hej hopp

shit shit shit !!!!

Idag borde inte jag gå på jobbet , jag har en sprängande huvudvärk ,om det beror på A s problem samt sömnsvårigheter ,samt beslut som är lite jobbiga att tas ska beslutas , mm jag vet inte vad tro ni !!

Ialla fulla fall . gårdagen var trevlig ,ville få fika sällis på stan men det fanns annat att göra , sedan gick jag till Å fär prommis , fort fort uppför backarna ,,, sedan färga Stor S hår , nja inte jag men Å fick göra det !!

Sedan hem för att ta en diskusion med A !!
Inte loligt !!! (Roligt )

Ja sedan ett försök till att sova ,, det ar ett experiment !!!
Nu är jag på jobbet !!
Å det är ytterligare ett experiment !!!!

Kommentarer
Postat av: Pertan

Dumt att exprimentera med huvudvärk :(, gå hem och sov med dig människa :) Krya på dig.

2008-05-20 @ 12:56:47
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0