jag lever ...

har inte trillat av pinn...

min dator ärpaj så mina uppdateringar får bli som dom blir o när dom blir ..

MIn dag ..

vaknade med huvudvärk så hemma blev jag ..sedan när jag vaknade till liv blev det stan med C o JOel o ALVIN ,,en fika ett par nya jeans o massa nya uplevelser ,,,

Jag har fått sett flickan som är en stor del i mitt liv just nu .. jag har aldrig sett henne ,,det var en upplevelse ,,

ha ha ha när jag läser detta så ser det ut som jär bi men det är jag inte ,,,,,,men men ..

kvällen så har jag srungit o nu är jag hemma hos mara o ola ,, för min dator är snart hos läkaren ...

nu är det kvälla o nu blir det öl o vin o troligen utgång ,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0