Jisses

just nu så är mitt huvud spräng fyllt med impulser ifrån allt o alla ..
idag så har det varit en rätt intensiv dag på jobbet , vi har haft Temaavslutning på jobbet , med alla 54 kids .
Vi har haft sago temat i år  o avslutade med en liten teater för föräldrar o syskon ,samt alla som ville komma.!!!

Mina kids som då är 1-2,5 år spelade upp "sagan om den lilla gumman " hua !!! vilka duktiga små kids ., å vad populärt det blev !!!  När allas avslutning var klart så fick kidsen hurra rop o nästan stående ovationer !!!!

Vi pedagoger fick även ett tack genom en blomma o en liten present ,för att som de sa: att vi hade tagit hand om deras guldklimpar så bra o på ett proffsigt sett !!!

Me löööööve this job !!!

Kommentarer
Postat av: Linda

alltid trevlig med lite uppskattning :0)



Hoppas allt är bra med dig och dina tjejer!



2008-05-29 @ 22:19:18
URL: http://killmamman.blogg.se/
Postat av: castru

Hehe man ser ju iaf vilka som läser och svarar på blogginlägg och vilka som bara spammar ;P Så jag mår bra, trött efter allt städande idag bara. I morgon sticker vi till gbg. Vi kommer jobba å plugga där, leva större delen av våra liv antar jag :D

2008-05-29 @ 22:22:49
URL: http://castru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0