När hände detta ???

Vad barn blir medvetna !!!!!

Jag Har en flaska med "glid"medel som står rätt synlig!!.Har iofs sig inte tänkt på att den står så synlig ....

Men så igår så sa A till stora syster S, varför den flaskan står där å använder vår mamma sånt samt att om hon gjorde det så skulle hon inte vara i sängen längre ...;)

Jag försvarade mig å sa::: NÄ inte rena mamma heller !!!

Den har stått där sen dödagar ;)  


OJ OJ OJ   när i H- vete blev min lill tjej så stor så hon vet vad allt används till !!!!!

Synd bara att hon inte har kommit på vad läxböckerna används till !!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: elin

haha, duktigt pillan ;) hoppas naglarna vart bra, knäpp kort och lägg in så man får se:) kanske träffar dig innan å iofs, men in med en bild vettja!

2008-05-29 @ 22:05:59
URL: http://eelinhoglund.blogg.se/
Postat av: steffegranat

hahaha och vad har damen den till då? slang med halka? hahahahaha

2008-09-07 @ 20:58:02
URL: http://steffegranat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0