tjena bloggers !!

Japp idag har inte varit en vanlig dag !

trodde att den skulle bli lite tråkig å jobbig me tanke på att jag skulle träna . men se ni ..

Den startade så här:

Klev av bussen vid C tog en kaffe o kaka där umgicks med hennes söts små kids ..mmmmmmummmms go killarna ,,              
Sen tog jag o C en prommis till stan på en ca hakvtimme med barnvagn ,för attdär skiljas ,
å då gick jag till min lillbästis ..(j á mamman är oxå alltid hemma när jag kommer dit ,fattar inte varför hon inte kan lämna oss ifred ,för lillängeln o jag har så mycket strunt att surra om ) ;) ..Då hipp som happ bjöd jag,hmm...dom in mig på middag ..
lax igen !!! Gött !!      

där trodde ni säkert att jag skulle bli kvar ! men si di ,,

Jag gick o tränade !! OTIPPAT !!,,  bodies,,
,
hm jag menar jag tränade med stängda ögon såg inget nopp !!

Japp så efter det gick Pillan på basket !
Jag trodde att med min blotta närvaro så skulle Dragons vinna 3 djematchen ,men tyvärr !
Som en vän till mig sa : SURT sa RÄVEN !!!
Sorry Dragons men ni kommer igen !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0