träningsvärk

det finns inte en enda muskel i minkropp som jag inte har ont i .....
alla benmuskler (om det finns några ) är in pain !!!!!! jag kan inte ens sitta på toan ,,hemskt !!!!!


MIN 1 A dag på jobbet på en vecka var helt horribel !!!Jag är lite ordentlig o en tjej till ,,men nu var allt annorlunda !!!!!
ingen hade tagit hand om det mest primära .. iofs så var barnen helt intakt o det var ju tur !!

Men allt annat som ska fixas o donas med ,, näpp det hade de bara lagt på hyllan !!
det är precis som om alla litar på en annan o att det funkar bäst då !!
blä !!!! ta lite ansvar !!!

Visst det är inte bara jag som gör så att det funkar en tjej till har logistiken i sig , men en person kan inte dra hela lasset själv.........
men men allt ordnar sig till slut !!!

Men det är krävande !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0