tror min dator får åka till datorläkaren snart /bårhuset !!

igår när jag skulle logga  in så gick det inte ! den lät o var allmänt trött, kunde inte komma in på den . den rullade lixom runt .spelade ingen roll vilken knapp eller sladd jag drog eller tryckte på. ena stunden stängdes den å dog sen satt den igång !!!

MMMMMmmmmm ...undra om moder kortet är trasigt ,......hoppas för  guds skull att det inte är FADERkortet ...;) det är ju han som drar in alla pengar !!  hiihhihi


har ingen aning om vad det kan vara .. det är säkert ett måndags exemplar ,,,
har haft denna på lagning förut ,,tyvärr !!!

Vi får se vad somm händer !! nu har jag jobbets laptop ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0