usel start på dan

Idag när jag kom på jobbet så insåg jag att det var helt enkelt mycket att fixa till kl 9.30 ,själv började jag kl 7.30
. det var inskolningar å då krävs det mycket mer av oss som pedagoger än i vanliga fall .
Det var namn skyltar ,städning , det var piffning riffning , o lappar som ska delas ut .
  det var de andra barnens planerade verksamhet som skulle genomföras .

Mitt i allt så kom jag på den geniala ideén att flytta på några av barnens klädhyllor .
det menades att vi pedagoger måste hitta ett nytt ställe att avvara våra ytterplagg på .. " Det fixar jag "..
jag klämde ihop våra kläder på en bra plats !!

mmm bra nöjd vara man !! Klappade sig på axeln å sa " duktig kicka"

när vi sedan skulle gå ut på fm så började vi naturligtvis att ta på barnen   å oss kläderna ,, än så länga var allt bra ,...
tills en av oss sa " Pillan ! va är mina skinnhandskar ?"   
"På hyllan!" 
"Nej " finns inga handskar här "
  

OJ   What!!!!  Scared 2 Shocked 
vi letade dessa handskar i över 2 H !!!!! Jag var överallt , i lådor på toan i barnens hyllor , i köket ,personalrummet !! drog mig i håret ,,, jag svor ett antal gånger <<<<<<<<: Jag hade ju lagt allt på hyllan . det visste
jag ju !!

men där var dom inte !!
till slut så hittade vi dom .. Dom var i hennes huva på jackan !!!!
Bra gömställe va !!!!!! Fy vad jag fick ännu mera gråa hår idag !!!!







Kommentarer
Postat av: Åsa

Har du inte jobbat som gardrobiär???? Det är ju det första stället man lägger vantar på!!!!!?? *hehe*

2008-05-14 @ 22:01:47
Postat av: pilla svarar

jo visst har jag det ,men inte la väl vi vantarna i huvan ,, ;)

2008-05-15 @ 06:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0