vaknade av ett ryck !!

Usch drömt otäckt att bägge mina barn gick bort på olika sätt olika tidpunkter, sovit knäppt ,efter drömmen kunde jag inte somna om ,. Det var precis som om jag inte ville !!

Blä !!
Nu när  jag vaknade så är fortfarande allergisk i näsan ,örat o ögat !! 

Plus att jag har en sak som jag funderar på .. måste delge en vän en sak ,, legat å funderat på det ! 
Plus att jag blev som lite ovän med ett ex ,det vill inte jag ,

 
men med tanke på allt detta kan jag få en bra dag en då !? 
  
Jag tror det ,, godmorgon Bloggers !! 
Isundsvall skiner solen men det är kallt !!! Mössa o vantar ,halsduk !! Det gäller ligger på nollan ! Snowball Fight

Tjingeling !! 






Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, visst är publishme. se konstigt. Jag antar inget. Har dock mejlat och frågat varför det hände så med statistiken men inte fått svar. Det ordnar sig hoppas jag! "/

2008-05-19 @ 08:11:01
URL: http://www.tvillingsjal.blogg.se
Postat av: Martina

Hahaha, men baddräkt e också snyggt!!! :)

2008-05-19 @ 14:04:23
URL: http://martans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0