07.36 söndagsmorgon

alldeles vitt ute,kallt o härligt ! 
Inne sitter jag i det tysta och sippar på en morgon kaffe till snart tända ljus. 
Alla sover här .. mysigt att få sitta vaken när man lyssnar på det tysta.
Kan inte sova .Vaknade titt som tätt i natt. Inser sakta men säkert att det har ljusnat i min mörka tunnel. 

Går var min lilla men underbara härliga familj hos  Tina ,Zellatin o lill Selin ,Där vankades det super god mat. Det kunde man se på tallrikarna efteråt ,dom var ren slickade. !!
Vi gav den lilla några härliga bodysar o en ank trosa , men det kommer mera ,alltid ska denna lilla tjej finnas här. 
Det jag fick för att jag var med de på förlossningen var en bok om Selin första sex dagar i hennes liv . 
Med bilder på henne innan hon kom ut o när hon kom ut o effteråt . och till nästan alla bilder så fanns det en text till som ett ex på Första sidan: Tack Moster Nilla att du hjälpte mig till världen! 
Och på den sista sidan "Så började vi vår Saga och ännu har vi många oskrivna blad....
                                            Hoppas våra sämsta dagar ihop blir som den här 
                                              Kram moster Nilla från Selin 


 Första sidan .... Och sista sidan ...

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej min älskade! Jag har skrivit ett inlägg du nog kommer gilla! Jag längtar efter dig och jag saknar dig så det gör ont i kroppen. Vill vara med dig var eviga minut. tack för att du finns för mig du underbara kvinna! Puss och kyss

2008-11-02 @ 08:27:42
URL: http://steffegranat.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hihi, min bok är ju exakt lika :D Så fint!

2008-11-02 @ 09:19:41
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: pilla svarar

till åsa .Varför har inte jag fått någon av dig/er jag som har så mycket goda råd att ge ::;)



Till stefan : Tänker på dig jag med vareviga minut. bomben har slagit ned ..

2008-11-02 @ 09:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0