dommare ! Jag ?

Igår ringde högsta hönset för tillsättning av dommare i volleyboll iSveriges norr om sthlm.

-Eh hej Pernilla det är Billy .
-Billy???eh!
 -Ja .
-Ja det är ju du ! he he he ..
-Stör jag så här på en lördag .
satt i bilen med mina kids på g till Tina för middag.
-nej då !!! inte alls .
-Jo det är så här vi har inga dommare i helgen till en match som spelas hos er.
-Ja ha .. det finns många dommare här i Svall-.
-mm det trodde jag med ,men alla visades sig vara upptagna i helgen ....'
konstigt !!!Alla helgonahelgen ,, upptagna..mmmja
-jo så jag vill at du dömmer imorgon
-What !! Me !!?? jag har ingen licens för det ...

Det blev att jag dömde .. jag stod i drömmarnas tecken men jag var inte värst !!
'Sekretariatet var nånstans i drömmarnas land där man kunde skriva recept på protokollet!!
Hon fick skriva om allt !!
Tok vicki !!T'änk dig för !!
Dagens aktiviter har inneburit en hel del rörelser i en bil. Från punkt A till B.Hela dagen har kännts så ..
Men den har även innehållit en hel del lås som numera kan öppnas lättare. med både ord o redskap.


Imorgon jobb,sedan fika med <elisabeth o sedan volleygirls em på charm
.. och kan vi klämma in nån mera så är det bara att höra av sig ...
 
Tyvärr så har stegisen suttit på en byxa som jag inte har burit ,+ att idag kan man inte räkna den för den fanns på mig men jag skäms !!!!!

ses imorgon !!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, visst är den fin? Vill haaaaaaa så hjärtans gärna. Nåväl, lät som en hektisk dag.

2008-11-02 @ 22:15:37
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0