Farsdag !!

Har ni glömt att det är farsdag`? Inte jag !!
Jag ringde/messade min far kl 8.30 nåt imorse..
Han blev som vanligt glad min far !! Me love you !!

Gårdagen var volleymatch som vi som synd var förlorade ,,shit!! ST.Nu kan man kolla på

Sedan Pizza o en lugn hemma/mys kväll .Meningen var att vi skulle gå till Nilssons/Westerlund men alla vi 4 var extremt trötta!! Så kan det gå !

ABBA FEsten blev en succé.. mycket roliga outfitar o härlig musik ,samt otroligt glada partykompisar !!!
Idag blir det en prommis o lite ön mys..

SEEYA -...

Kommentarer
Postat av: Petra

Låter som omlivet är ganska härligt just nu ;D // Sol

2008-11-09 @ 14:58:06
URL: http://storastorasyster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0