Fika

Igår var jag och fikade med min goa vän Elisabeth . Vi satt på IkEA  s Bistro. Det var mycket trevligt och gott!!
En fika där kostar bara 27 kr, Då satt jag i mig  en kafe o en morotskaka!!!!
snacka om billigt !!
Där ska vi gå när jag bjuder !!!

Vi surrade om allt som har hänt i våra liv. Gissa om att det INTE var tyst många sekunder !!!
Hon har nyss fyllt år och jag fått kärlek i mitt liv så det var det vi surrade om !!!

Ikväll blir det bakning . Hoppas ni blir sams... Det vore kul att få vara med dig ..

Stefan kom gärna förbi ikväll !! Hur ska det annars gå ???

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Låter som en väldigt god idé att gå dit och fika ifortsättningen då. Meeeen inte blev jag bjuden!!!??Men du menade väl från nästa gång, eller....?

Kram

Elisabeth

2008-11-12 @ 14:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0